نشانه های خطرناک حملات قلبی چیست؟
بیماری قلبی – عروقی قاتل شماره یک در کشور ما است. در حدود نیمی از مرگ و میرهای بیماری قلب و رگهای خونی ناشی از بیماری عروق کرونر، شامل حملات قلبی هستند. 000، 325 نفر در سال به خاطر حملات کرونری قبل از رسیدن به بیمارستان و اورژانس جان خود را از دست می دهند. اما با اقدام سریع می توان از مرگ تعدادی از آنها جلوگیری کرد. بعضی از حملات قلبی ناگهانی و شدید هستند. اما بیشتر این حملات به آرامی همراه با درد خفیف یا ناراحتی شروع می شوند. در زیر بعضی از نشانه هایی که می تواند به معنای حملات قلبی باشد توضیح داده می شود:
 

 
تنگی نفس: این مشکل ممکن است با ناراحتی قفسه سینه یا بدون آن همراه باشد. نشانه های دیگر: ممکن  است شامل ایجاد عرق سرد در بدن، تهوع یا سبکی سر باشد.
 

ناراحتی در دیگر نقاط فوقانی بدن: نشانه هایی شامل درد یا ناراحتی در یک یا هر دو بازو،پشت سر، گردن، فک یا معده در بیمار ایجاد می شود.

 
ناراحتی قفسه سینه: بیشتر حملات قلبی شامل ناراحتی در مرکز قفسه سینه  می باشد که  بیش ازچند دقیقه طول می کشد یا اینکه درد از بین می رود و دوباره بر می گردد. بیمار می تواند احساسی مانند ناراحتی، فشار، سنگینی، پری یا درد داشته باشد.
 
 
درمردان وزنان معمولا بیشتر نشانه های حملات قلبی شامل  درد یا ناراحتی در قفسه سینه می باشد. اما زنان  تا حدودی به احتمال زیاد بیشتر از مردان برخی از علائم رایج دیگر مخصوصا تنگی نفس، تهوع/استفراغ، درد در پشت یا فک را تجربه می کنند......
 
 
 
 شکلک های محدثه
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: نشانه های حمله ی قلبی چیست؟ ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 آذر 1392برچسب:, | 23:51 | نویسنده : مهدی فاضلی |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.